Սննդակարգը և ալերգիան

Սննդակարգը և ալերգիան

🥗Սննդակարգը և ալերգիան

⁉️Ի՞նչ կապ կա նրանց միչև

❌✅Վտանգավոր և առողջ սնունդ

Ալերգիաների առաջացման պատճառները բազմազան են, սակայն այսօր կանդրադառնանք ամենատարածված ձևերից մեկին՝ սննդային ալերգիային🍱🍔🥤:

Կան հատուկ սննդակարգեր, որոնք բաղկացած են հիմնականում հնարավորինս չեզոք սննդամթերքներից, և օգնում են մեզ ավելի ճշգրիտ որոշել, թե ինչի հետ է կապված ալերգիկ ռեակցիան:

Այդպիսի սննդամթերքների ցանկը ներառում են ավելի բաց գույն ունեցող և կանաչ բանջարեղենները🥑🫑🥒🥬🥦, հացահատիկային մշակաբույսերը🌾, պահքային բուսական ապուրները🥣, աղցանները🥗 և որոշ ոչ յուղոտ մսամթերքներ🥩, ինչպիսիք են տավարի փափկամիսը կամ թռչնամսի ֆիլեն:

Այս սննդակարգի պահպանումը մեզ ընդմիշտ չի ազատի ալերգիկ ռեակցիաներից, բայց այնուամենայնիվ, դա կնվազեցնի սրացումների ռիսկը և ախտանիշների զարգացման տևողության աճը:

Հիմնական ալլերգեն սննդամթերքներ

Ցավոք, այն սննդամթերքների ցանկը, որոնք կարող են առիթ դառնալ ալերգիկ ռեակցիայի առաջացման , բավականին լայն է:

⛔️Առաջին հերթին պետք է ուշադրություն դարձնել սննդամթերքի գույնին և համին: Կարմիր🔴, նարնջագույն🟠, ինչպես նաև, թթու🍋, կծու🌶 և քաղցր🍩 սննդամթերքները պետք է հանել սննդակարգից:

⛔️Պետք է մոռանալ արդյունաբերական քաղցրավենիքները🍬, թխվածքաբլիթները🧁, պահածոները🥫:

✅Հիանալի տարբերակն այն է, որ մեր բոլոր կերակուրները պատրաստենք տանը, որպեսզի վստահ լինենք դրանց որակի և բաղադրության մեջ:

📢❌Անցանկալի սննդամթերքների փոքրի աղյուսակ

Բանջարեղեններ

• Լոլիկ🍅 • Դդում🎃 • Սմբուկ🍆 • Գազար🥕 • Կարմիր քաղցր պղպեղ🌶 • Թրթնջուկ/Щавель/

Մրգեր և հատապտուղներ • Ցիտրուսներ🍋🍊 • Դեղձ🍑 • Ծիրան • Սեխ🍈 • Կարմիր խնձորներ🍎 • Խուրմա • Նուռ • Արևադարձային մրգեր🥭 • Ելակ🍓 • Մորի • Բալ🍒

Կաթնամերք • Կաթ🥛 • Սերուցք • Պանիր հալած • Պանիր համեմունքներով և բորբոսով • Պանրի յուղոտ տեսակներ

Միս և ձուկ • Խոզի միս🍗 • Ոչխարի միս • Ապխտած միս🥓 • Երշիկներ և նրբերշիկներ • Ձկան պահածոներ • Ձկան խավիար • Ծովամթերք🍱

Քաղցրավենիք • Շոկոլադ🍫 • Ջեմ • Մարմելադ • Տորթեր🎂 • Պաղպաղակ🍨 • Մեղրաբլիթ • Հալվա • Մեղր • Սուրճ☕️ • Կակաո • Քաղցր գազային ընպելիքներ • Կվաս • Մուգ թեյ🧉🧉

⛔️Ինչպես նաև, պետք է սննդակարգից ամբողջովին հանել համեմունքները, տարատեսակ սոուսները, հնարավորինս նվազեցնել աղի🧂 ընդունումը:

❌❌Ամենավտանգավոր սննդամթերքների ցանկը ալերգիկների համար Առանձնահատուկ վտանգավոր են համարվում ալկոհոլը🍾🍺, կոֆեինը☕️, թթու🍋 և գունավոր մրգերը🍎🍒🍓, ցանկացած ծովամթերք🍣🍱🍤, ինչպես նաև, թթուները, պահծոները🥫 և արդյունաբերական սննդամթերքները, որոնք լի են կոնսերվանտներով և ներկանյութերով:

✅Այս ցանկը, հնարավորինս կրճատենք մեր սննդակարգից կամ եթե ունենք այնքան կամքի ուժ🥇🏆, ապա իսպառ հրաժարվենք դրանց ընդունումից:

 

🌞👍Իսկ հիմա լավ լուր 🌺

Սննդամթերքներ, որոնց կիրառումը մեզ զերծ կպահի տհաճ ալերգիկ ռեակցիաների առաջացումից , այսպիսիները ևս բավականին շատ են և ոչ պակաս համեղ😋:

✅Ցանկալի սննդամթերքների /հիպոալերգիկ/ աղյուսակ

Բանջարեղեններ • Կարտոֆիլ🥔 • Սպիտակ կաղամբ • Ծաղկակաղամբ • Դդմիկ • Հազարի տերևներ🥬 • Վարունգ🥬 • Սպանախ • Սամիթ

Մրգեր և հատապտուղներ • Կանաչ խնձոր🍏 • Սալոր • Սպիտակ կեռաս • Բանան🍌 • Տանձ • Հապալաս🫐

Կաթնամթերք • Կեֆիր • Կարագ🧈 • Ցածր յուղայնությամբ և առանց համեմունքների պանիրներ • Մածուն

Միս և ձուկ • Հավի ֆիլե • Հնդկահավի ֆիլե • Ոչ յուղոտ տավարի միս • Տավարի • Լյարդ • Ոչ յուղոտ ձկան տեսականի

Քաղցրավենիք • Կրեկերներ🥨 • Զեֆիր • Չորահաց/сухари/

 

Ահա այսքանը, կարծում եմ, որ ցանկության դեպքում մենք կարող ենք հետևել մեր սննդակարգին✅, որպեսզի ամեն մի նոր բացվող գարնան առավոտ🌏🌍🌝 իր հետ բերի լավ տրամադրություն և արարելու մեծ կամք👍: Լինենք առողջ՝ բոլորս միասին👌:

#ngpharm

#առաքում

#033114114

#օնլայնդեղատուն

#քոդեղատունըհայաստանում